Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
A Webáruházunk jelenleg fejlesztés alatt áll ami a rendeléseket nem befolyásolja

GY.I.K.

GY.I.K.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos termékeknél ez tovább húzódhat,​ akár 10 munkanapot is igénybe vehet. ​Amennyiben 10 munkanap után sem érkezik​ meg a csomagod, kérjük, hogy érdeklődj ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k​.

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

Mit jelent a „Szállítás alatt, értesítést kérek” státusz?

A termék jelenleg nem áll rendelkezésre ​a ​központi raktárunk​ban​, de beszerzés alatt áll. Értesítést kérhetsz a raktár állapot változásról azaz, hogy mikor érkezett meg hozzánk a termék. Ilyenkor a rendszerünk automatikusan küld egy emailt erről.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket címünkre és kérünk emailben is jelezd nekünk. Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben a kifogás​od​ egyértelműen leír​od​.

A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan juttathatom vissza a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre. Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége ​ pedig ebben az esetben​​ Téged​ terhel!

Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?

A megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ formájában​ értesítü​n​k.
 

A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhozszállítás esetén a futár telefonon is megkísérel egyeztetni az átvétel pontos időpontjával kapcsolatban, így pontosan tudhatod, hogy mikor számíthatsz a küldemény érkezésére (ezért kiemelten fontos, hogy telefonszámod feltüntesd a szükséges helyeken, hiszen csak így nyílik alkalom a közvetlen egyeztetésre).

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a kütyükért.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig át​veheted a csomagot​​.

 

Az oldal tetejére